Monday, January 23, 2012

relax kan diri pergi ke hotspring lost world of tambun

HAri INi.. setelah sekian lama aku tak pergi ke hotspring akhirnya telah melepaskan semua stress di sana.. fuhh bnyak dah berubah.. aku dah lama gak tak pergi kat sana.. best gila nanti kalau aku nak pergi lagi aku cadang nak ajak si dia la.. boleh hilang stress dan mengubatkan segala kesakitan.. huhuu..
tapi dalam tengah seronok tu sempat juga aku usha2 pelancong kat situ mereka sangat teruja datang kat lost world.. huhuhuh... tapi yang geram tu ada la sorang mamat ne sempat usha aku.. dah la ada awek.. awek dia pun not bad seksi yoo..!!..hahaha.. tapi masih duk gatal usha aku... aku pun malas nak tengok.. aku blah je la dari tempat tu..huhuhu...  nanti ada masa aku uploadkan gambar aku dengan BFF aku ye...Aku juga nak suggest kan kepada korang yang tak pernah datang lost world.. moh la ke sini best.. boleh bawa yang tersayang sekali... =) heheheehehe

No comments:

Post a Comment