Tuesday, July 26, 2011

ada apa dengan cinta..

Benarkah cinta itu wujud?

Kerana aku xpernah merasakan perasaan cinta yang hadir dikalangan lelaki yang  cuba mendampingi aku...
aku juga pernah dikecewakan oleh seorng lelaki yang pernah aku cuba untuk menerima nya.. di dalam hidup.. aku..
kenapa ek.. setiap kali aku cuba membuka hatiku pada seseorang.. tetapi dalam masa yang sama aku takut untuk dikecewakan sekali lagi..
Kadang-kadang aku rasa sunyi dan cemburu juga apabila tengok kawan aku bahagia dengan pasangan diorang..
Nama pun cinta kan mesti la bahagia.. hehehhe... namun ada juga pasang surutnya..
Mungkin salah aku juga kerana sibuk dengan aktiviti aku..sehingga aku tiada masa untuk dirinya.. dan dia juga sibuk dengan perniagaan nya... sehingga ruang antara kami seperti jauh.. mungkin dia ingin mencari seseorang yang sempurna dan boleh memahami kehendak nya..

Walaupun ramai kawan2 aku cakap aku boleh cari yang lagi baik dri dia.. namun hati aku tetap inginkan dia..
Tapi kini dia sudah bahagia dengan pasangan barunya.. yang pada pendapat aku mereka secocok..hurmm..
aku doakan semoga  mereka bahagia sehingga ke akhir hayat.. Dan Awak.. Saya dah Maafkan Awak.. mungkin antara kita sudah tiada jodoh.. tapi kita tetap boleh menjadi sahabat..

SELAMAT BERTUNANG........

No comments:

Post a Comment