Saturday, July 23, 2011

MENGAPAI IMPIAN....

Kalau kita tanya mengenai impian mesti banyak yang kita impikan..hehee... Tapi kalau aku, impian yang aku inginkan ialah mengenai kerjaya dan kehidupan pada masa akan datang.. Aku harap suatu hari nanti aku akan mempunyai sebuah syaikat..huhuhu... kalau ada rezeki la.. ataupun pekerjaan yang ada jaminan.. sebuah keluarga yang bahagia.. keluarga yang penuh dengan suara anak2.. anak yang comel dan lucu... kalau ramai lagi best..hehehe.. suami mestila seorang yang penyayang dan baik hati.. hurm.. kalau ada rezeki leh pergi buat haji atau umrah nak bawa mak and semua family sekali.. tapi ini semua hanya impian.. impian yang aku cuba usaha kan.. entah dapat dikecapi atau tidak.. kalau korang pulak ape yang korang impikan???

No comments:

Post a Comment